Wednesday 14 May 2014

Alhamdulillah, Terima Kasih Daun Keladi !

Pada mulanya saya hanya buat suka-suka je Roti Jala ni, sebab saya pengemar Roti Jala tahap fanatik lah, sampai setiap kali bulan Puasa pun minta ayah buatkan. 

Bila dah kawin ni, buat untuk suami la pulak kan, tapi tak syok sebab buat banyak yang makannya dua orang, hehehe kadang-kadang saya jamu kawan-kawan yang datang. :) 

sampai lah suatu hari, saja la iklan sapa-sapa nak tempah roti jala untuk jamu tetamu boleh order dengan saya.  Rezeki kan, Allah maha pemurah. Alhamdulillah! Tempahan pertama dari Pensyarah saya la, 

100 pcs terus dia order. Fuh, first time buat kelam kabut jugak.. macam berperang ja kat dapur habis tunggang terbalik.. hihihi 

lani, dah teror sikit la siapkan bahan2 awal-awal, potong kentang, bawang blender siap-siap, simpan dalam peti ais. Siapa-siapa nak order 500pcs atau 1000pcs pun boleh. :) 


Meh tengok komen customer.;



Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah...

Tempahan hanya hujung minggu je. hubungi 0132221841.

xoxoxo
Dapur comel,

No comments :

Post a Comment